What a lovely day

Trots all tid som jag fått lägga på talet idag, så har dagen i övrigt varit lovely.
Två mysiga promenader med vovven i alla vackra löv, lunch och plugg tillsammans med blupp (då jag förövrigt kickade ångestens arsle), fika med mina älskade, en snabbvisit hos bror och middag tillsammans med mamma (ingen ångest, yea!). Jag måste tillägga att jag lyckades fånga en ljusglimt av självacceptans när jag kollade mig i spegeln tidigare idag. Jag känner mig stark, jag vill ha fler dagar som denna.

Jag kan talet rätt så hyfsat, blir att öva lite till ikväll samt imorgon förmiddag. Gah, nervös är jag. Utav bara f*n!

Nananana, imorgon ska jag yoga. Stel som en pinne lär jag vara, med all säkerhet. Men what the hell, min älskade yoga, jag har saknat dig!
Ikväll blir det som sagt lite slipning på talet, Andra Avenyn, frukt och urgott te.

Tack för dagen, tack som fan!

Vill du kommentera?
Postat av: Kim

Jag gläds med dig!

2008-10-20 @ 12:26:32

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0