Skönt

Det känns skönt.
Du är arg.
Jag har suddat ut dig, ur mitt liv
Nu går jag vidare, utan att blicka bakåt

Det är förjävla skönt.

Vill du kommentera?
Postat av: Lene-Therese

Grattis till vinsten! :)

2008-10-27 @ 23:29:53
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte arg, har bara insett att du förtjänar inte att vara människa, varken du eller din bror ! =)Hoppas du inser att du är oerhört tjock och ful också ! Dumt att jag har ljugit om det under all den här tiden för att ställa upp för dej bara, man får ändå bara skit tillbaka, patetiska ovärda du =)

2008-10-29 @ 10:23:49
Postat av: Bror Kim

Du är suverän syster och du behöver inga svaga, patetiska människor till vänner. Inga sådana som inte ens vågar stå för vilka dem är eller säga saker rakt ut. Du är bäst, och det är så skönt att se dig slippa den där miserabla människan, jag är så glad för din skull. Kramar från bror!

2008-10-30 @ 11:35:36
URL: http://ibic.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0