Tankar

Det känns i hela kroppen. Det är som att det står skrivet i min panna. Jag har tappat fokus, har tappat all den där kämparglöden som förut lyste så klart.
Jag är urbota feg som inte vågar ifrågasätta, det är jag fullt medveten om. Men jag är jag, och jag är inte mer än mänsklig.
Jag vill och ska, en dag, må bra. Jag tänker inte ge upp. Men jag tänker inte försöka vara någon annan, försöka gestalta en starkare människa. Aldrig i livet!

Som jag hatar mig själv för de tankar jag tänkte den där nyårsaftonen, 31 december 2006. Idiotiska tankar, idiotiska jag. Idiotiskt att sätta tankarna till handling. Jag valde väg den där dagen, valde att gå den mest förjävliga vägen till mötes. Men gjort är gjort, thats life.

Jag är bara så rädd för att jag aldrig kommer må bra



Vill du kommentera?
Postat av: Molly

hej amelie!

hoppas att du mår bättre nu :)

jag tänkte att jag skulle önska dig en fortsatt bra dag samt en underbar helg :)



jag ska tänka på ditt förslag om att ta fram en kesogröt :) jag får se om jag lyckas komma på något :)



ta hand om dig :)

bamsekram

2008-10-31 @ 13:05:19
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: emma

vi hjälps åt! Då klarar vi allt! <3

2008-10-31 @ 13:56:19

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0