Trött och frusen

Det är förjävla kallt. Mörkret får mig att bli så trött. Det har inte någon gång, det senaste halvåret, varit några problem för mig att komma upp ur sängen så fort mobilalarmet ringer. Men sepåfan, idag var det nära att jag tryckte på snooze. Gaddäm, what liksom. Kanske har det också med snart en månads ofrivillig träningsavhållsamhet att göra. På lördag ska jag sova ut!

Idag är det skola, tågresa till Järna, informera om SvenskaKyrkansUnga och baka crumpets som gäller!

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Hej vännen, måste ses snart! En cykeltur kanske? :) Vill gärna att du kommer på Me&I kalas här den 16:e November som jag skrev om i bloggen :) Ta gärna med Ida och jag ska skriva till Pethra i bloggen med :) Puss

2008-10-23 @ 09:22:04
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja, vad trevligt! Nästa vecka så funkar måndag eller fredag här för oss då vi är lediga :) Hur ser det ut för dej? Puss

2008-10-23 @ 12:52:27
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0