Tomorrow

Tomorrow it is. The day. Jag kommer med all säkerhet att få träna. Trots denna förmodade befrielse är jag nervös. 7 timmar med andra som också mår dåligt, nervositet var det ja. Och vet ni, jag känner mig inte det minsta starkare utav denna prövning. Jag känner mig svagast.

Nu ska jag skriva på ett hemskt tal, sen ska jag fika med mina älskade.

Och imorgon ska jag yoga utav bara helvete

Vill du kommentera?
Postat av: Bror Kim

Vi alla älskar dig och det ena vi vill är att du ska må bra. Jag kommer vara där imorgon för att visa att jag bryr mig om dig, inte för att granska, inte för att döma. Du är värd att må bra syster. Jag älskar dig så innerligt. Många kramar från bror!

2008-10-15 @ 19:48:03
URL: http://ibic.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0