Sushilover

"Vi får ta och köpa hem mer, så vi kan äta snart igen". You go Pethra! De sushiälskande systrarna har lyckats få svägerskan att inse det underbara med sushi, hon också :) Lunchen var perfekt, tack mina älskade!
Efter skolan cyklade jag, i snålblåsten och det piskande regnet i ansiktet, till årby för att ha lite informationsmöte inför projektet. Sedan blev det lite stan och diverse inhandling av födelsedagspresenter (min krokofant blir 18 år på lördag).
Jag satt även i drygt en timme och pluggade matte, projekt och psykologi i skolan innan jag begav mig hemåt.
Snart blir det middag och ridning.

Ikväll ska jag mysa med latte, i min ensamhet, i pappas lägenhet. Det ska bli skönt.

Vill du kommentera?
Postat av: milla / hälsofreak

ja jag har hört att det ska vara en gi vänlig version av sushi =) kram

2008-10-21 @ 18:17:33
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: H

svar: man tröttnar aldrig! och man gråter lika tokigt varje gång. :)

2008-10-21 @ 18:28:54
URL: http://blame.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0