Soft skin, red lips so kissable

Jag lyckades locka fram ångesten, hur kunde jag vara så urbota korkad? Jag tänkte nog inte längre än vad min näsa är lång... ännu en gång. Jag är en sorglig människa, riktigt jäkla sorglig.

Snart ska jag till skolan igen, sen blir det håruppsättning, smink och se bra ut framför kameran (ajo, I wish). Det får väl bära eller brista, helt enkelt.

Vill du kommentera?
Postat av: milla / hälsofreak

TACK! Jag försöker verkligen att inte ta åt mig men det är så frustrerande att bli anklagad åshär över nätet av anonyma personer! Men ni är ju så himla många som visar att ni verkligen förstår mig och mitt hälsotänk och det betyder massor! TACK!

2008-10-07 @ 14:28:10
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du har verkligen en super fin blogg =)

Och du har gjort ett super bra jobb med min också!

Tänkte kolla om du har lust att ändra bakgrundsfäeg till rosa istället? =)

Kramar ;)

2008-10-07 @ 14:29:32
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0