Ridlår & lovehandles

Den 12 december finns det ingen återvändo, då gäller det för mig att bita ihop och ignorera smärtan. Några noter på insidan av min högra handled. Jag är redan nervös.

Och på tal om nervositet. Idag fick jag prova de som jag ska trippa runt i, med mina svarta heels på fötterna. Ett beige underklädesset med det snygga namnet "sexy angel" och sen blir det ett rött nattlinne. Hoppas bara alla lyckas ignorera mina ridlår och lovehandles. Kolla på kläderna jag bär gott folk, inget annat!

Nu blir det mat, sen ridning :)

Vill du kommentera?
Postat av: Fru Evelina

åh ska du tatuera dig! jag har en tatuering på handleden, kan lugna dig med att det inte alls gjorde särskilt ont =)!



Var med om tävla om en lila skinnväska på min blogg, värd 799 kronor!


Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0