Paus i pluggandet

Matte blablabla. Har tagit en liten paus i pluggandet, jag blir ju alldeles snurrig i bollen. Klockan 13.00 imorgon kan ni sända mig en tanke och håll alla tummar ni har. Det lär behövas, IG here I come ungefär.
Det är mycket i skolan just nu. Usch och blä! Men, jag SKA inte klaga. Ska inte!

Om tre dagar är jag fri. Om tre dagar har jag klarat en av mina livs största utmaningar. Jag kanske till och med blir lite stolt över mig själv, vem vet.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga sen laga mat åt hela familjen. Köttfärssås it is!

Vill du kommentera?
Postat av: Molly

Hej! Hoppas att allt är br med dig och att du har fått en bra start på veckan :) Vad är det i matten som du ska ha prov på? Jag ska hålla en tumme för dig i morgon, men jag tror att du klarar provet :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kram!

2008-10-13 @ 18:20:38
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Molly

okej, då förstår jag. jag tyckte samma sak när jag läste c-kursen :( går du natur?

ha det bra och lycka till :) jag vet att du klarar provet :)

kramar

2008-10-13 @ 19:09:59
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0