Övaövaöva tal

Denna söndag har jag att se fram emot:

  • Övaövaöva tal! Jag måste medge att det verkligen är jättesvårt. Så mycket text att rabbla om och om igen. Någon gång fastnar det väl. Förhoppningsvis innan denna helg är slut.
  • Ta en promenad med hunden.
  • Bjuda min Blupp på lunch. Det blir one of my favourites - lite yoghurt, lite frön och dylikt samt knäckemackor med lite pålägg (avocado för min del, jajjamänsan!)
  • Övaövaöva tal med Blupp. Alltid bra att läsa inför någon annan. Jisses, jag är till och med nervös. Hur ska detta sluta?
  • Telefonmöte. Tillslut ska jag bli kvitt min telefonfobi.
  • Övaövaöva tal. För jag tror att man aldrig kan lära sig för lite!
  • Fika med systeryster. Då jag tror både hon och jag känner för ett break i pluggandet/övandet.
  • Middag med familjen.
  • Övaövaöva tal
  • ANDRA AVENYN. Also known as världens bästa slutkläm på helgen
  • Och sist, men verklligen inte mins: Övaövaöva tal (som fick bli slutklämmen på denna helg, dock långt ifrån den bästa)


Världens stoltaste faster & världens bästa Axel


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0