Onsdag

Jag ser ut som ett spöke. Mörka ringar under ögonen, äcklig hy etc. Har satt på mig lite "finare kläder" och mina nya skor, för att känna mig en gnutta finare. Kanske hjälper det, kanske inte..

Jag har inte fått in EUfrågorna, det är omöjligt. Så surt, för jag vill verkligen fixa det här. Skitsamhällskunskap helt enkelt!
Idag ska jag (och Emelie hoppas jag!) besöka djurgårdsskolan och berätta lite om sam-social, sen blir det stressigt tillbaka till skolan, slänga i mig lunch och mattelektion. 13.30 gäller det - parlament, EFTA, "de fyra friheterna EEC, EG, EMU och blablabla. Wish me luck!

Jag och Alex ska en sväng till stallet i eftermiddag, efter det blir det plugg för min del och ikväll ska jag umgås med mina älskade!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0