Min torsdag

Annelivännen hade problem med att hitta barnvakt åt sötungen Filippa och självklart ställde jag upp. Vi jagades, byggde lego och "pratade" med Axel i min mobiltelefon. 30 trevliga minuter spenderade jag där, sedan cyklade jag hem till Jelica i spöregnet. Vi hann med lite kvällsstrosande på Tuna park också, jag fick med mig  två julkappar hem. Och ja, jag är hellre ute i god tid än stressar. Provade även ett par sjukt snygga skor, dock åkte jag hem utan dom. Misstag eller inte. Det är frågan.
Idag insåg jag att real friendship never dies. Love you.

Idag har jag ätit en hel ananas all by myself. Gott var det, men nu svider munnen utav bara fan.
Sen har jag kärat ner mig big time i finncrisp. Helst med lite smör och en ostskiva på, sjukt gott!


Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Tuuuusen tack för hjälpen med Filippa! Det betydde massor :) Hoppas vi ses snart igen gumms!

2008-10-31 @ 14:06:24
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0