matte C kan ta sig

Mina fingrar skvallrar om något jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Sönderbitna, förskräckligt fula är vad dom är. Jag tror jag är nervös. Jag tror jag kommer faila till max imorgon, ärligt talat. Det är för mycket för min lilla hjärna att ta in, alla dessa ekvationer, funktioner, phytagoras satser och faktoriseringar. Jag tog mig nog vatten över huvudet, när jag skrev matte C som individuellt val. Bra jobbat amelie! Jag skulle vilja vara lika clever som Martin Pettersson, men icke sa nicke. Vissa har tur, andra (=läs jag) har inte. Bitter, oh så bitter.
Men, life goes on. Blir det IG så blir det, inget jag kan göra åt det liksom.

Jag längtar till torsdag

Vill du kommentera?
Postat av: Molly

tittar in för att önska dig en riktigt bra dag och lycka till på provet idag:) du kommer greja provet :) jag håller en tumme :)

kram på dig!

2008-10-14 @ 06:20:55
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0