Klagar

Förbannade pissväder. Regn, mulet och rått. En solig höst i all ära, men såna här dagar skulle jag helst vilja sova mig igenom. Humöret, som redan är dåligt, blir bara sämre. Huvudvärk, seg i kroppen och förkyld. Jag blir bara tröttare för varje dag som går, finner ingen energi alls.
Matteprov om 5 dagar, vilket lär gå rakt åt skogen för jag fattar ingenting.
Mina naglar går bara av.
Jag vill träna.
Jag villl bara träna.

Vill du kommentera?
Postat av: Ia

min idrottslärare, Gunilla (du må ju veta vem det är, eventuellt) tycker det är OK att träna sina brainbiceps på en idrottslektion via schack. Hon tycker det är OK att spela schack på enidrottslektion. Alltså vafan... schack liksom!?

2008-10-09 @ 18:30:01
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Ia

Det var nog kanske inte så relevant till ditt inlägg, sorry. kom på det bara

2008-10-09 @ 18:30:37
URL: http://mariahh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0