Just facts

Igår blev min älsklingsAxel 8 månader
Igår var det exakt 2 månader kvar till julafton
Idag fyller min krokofant 19 barre
Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jag får veta vad det är för överraskning syster och svägerska har knåpat ihop
Om 4 dagar är det ondag och då går jag underklädes(!)visning

Och om 48 dagar blir jag ett helt år äldre. Himmel vad tiden går fort!

Vill du kommentera?
Postat av: Ia

Egentligen, så är det ett inkorrekt påstående från din sida att mena att du skulle åldras ett helt år om 48 dagar. No offence, I see your point. Men om 48 dagar så har det från idag, faktiskt, inte passerat mer än just - 48 dagar ... (...) riktigt fort går tiden inte. Fast å andra sidan kan man ju tycka det ibland.



;)

2008-10-25 @ 23:54:57
URL: http://mariahh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0