I curse the day you were born

Jag tror inte du förstår hur illa du har gjort mig. Hur dåligt du får mig att må. På något underligt sätt lyckas du vända allt till att bli mitt fel. Jag har känt mig sårad, ledsen och besviken men fan aldrig mer att jag ska känna mig svag. Det är du som är en idiot, inte jag.

Som Charlotte säger till mr Big i SATC - filmen; "I curse the day you were born". Och jag menar det, oh som jag menar det!

Det sägs att man ska vända andra kinden till och det är exakt vad jag har gjort en otroligt lång tid nu. Det är slut på rövslickandet från min sida. Jag smider planer. En dag kommer du ångra allt, det lovar jag. Du kommer ångra, om och om igen.

Jag hoppas du får smaka på din egen medicin, inom en väldigt snar framtid.

Vill du kommentera?
Postat av: Angelica

Tack :D hmm kankse något svart vit foto sen någon härlig rosa lr lila färg kanske :)

2008-10-20 @ 20:18:45
URL: http://ange1ica.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0