Godmorgon

Uppe med tuppen, as always!
Gårdagen var rent ut sagt hemsk, men jag ska bli starkare utav den. Jag vet att jag blir starkare.

Idag hade jag tänkt bege mig ut till stallet, för att kolla på alex när hon rider hoppkurs, men regnet öser ner och det blåser storm så jag skippar det. Istället blir det plugg, städning och ännu mera plugg.

Detta är vad jag har att se framemot de närmsta dagarna;
  • Bli fotograferad till katalogen
  • Bio med svägerska och syster
  • Agera håruppsättningsmodell 
  • Gå på födelsedagspartaj
  • Axels namncermoni
  • Agera håruppsättningsmodell ännu en gång
Utöver detta så är kommande veckor fyllda med skola, plugg och en hel del ångest (är jag rädd).

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0