Allt kan förändras på en natt

Ge mig fler dagar som gårdagen.

Igår brydde sig inte mitt frusna jag ett dugg om att gå klädd i endast underkläder, med fötter som värkte utav nya skor framför (till största del) vilt främmande människor. Som jag frös, men jag sket i det. För jag var glad, lycklig över att vara den jag har blivit. Igår såg jag ljust på livet, kände mig otroligt uppskattad, hela tiden. Igår kändes det okej att vara unik.

Idag känner jag för att bara dra mitt varma täcke över mig, sova bort hela dagen. Idag hatar jag det jag ser i spegeln, känner inte av någon som helst stolthet. Idag vill jag inte vara unik. Idag vill jag vara någon helt annan.

Idag är en skitdag

Vill du kommentera?
Postat av: H

Skönt att höra :)

2008-10-30 @ 22:50:44
URL: http://blame.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0