Morgon

Fixade och trixade lite med bloggen igår, så nu är det hösttema som gäller. Dock vill jag helst att det ska komma massvis med snö, att det blir december och att jag får ha jullov (och att då bloggen kan få bli lite julig också) :)

Dagens planer ser ut som följer:
  • Skola
  • Hem en sväng
  • Till M&P där det blir afternoon-tea
  • "Du är vad du äter"
Inatt låg jag och pratade en massa med älskling och kom då på att jag har en hel drös med saker att se fram emot innan året är slut. Allt plugg som ligger framför mig känns en aning lättare när jag bla. har en plåtning med, än så länge, hemligt tema, födelsedagsöverraskning, ett dop och ett bröllop, kanske en modevisning, min 18-årsdag, jullov och nyårsafton att se fram emot :)

Nu ska jag traska till skolan för lite filosofi!

Vill du kommentera?
Postat av: Molly

svar: okej, men det måste ju vara kul att vara det :) går du modevisningar eller är det fotojobb?:)

hoppas att du har haft en bra dag! take care! kram

2008-11-13 @ 13:58:49
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: agnes

och tatuering!

2008-11-13 @ 20:54:09
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0