Modevisning

Den 10/12 klockan 19.00 och 21.00 är det modevisning på resturangen/krogen Centro i Eskilstuna. Kläder från Triumph och EGO kommer att visas av ett flertal modeller (bla. jag). Varje biljett kostar 150 kr och då ingår inträde, välkomstdrink,italiensk plockbuffé och priser kommer lottas ut! och

Varför jag skriver ut detta i bloggen är för det första för att jag självklart vill att så många av er som känner mig kommer och kollar men även för att vi modeller ska ha en liten tävling oss emellan. Den modell som säljer flest biljetter får en litet pris :) Så om ni bestämmer er för att gå på modevisningen så säg att Amelie Pettersson har "skickat" er. Biljetter finns att köpa på Triumph, EGO, Wighead (frisörsalong) och Studio Bea/Lejon.

Det skulle vara guld värt om ni kommer och kollade på mig och även uppger mitt namn när ni handlar biljetter! :)

ps.
Ni som handlar biljetterna i mitt namn får gärna säga det till mig också!


Vill du kommentera?
Postat av: lajnd

det var typ den där bilden jag såg idag på planschen :D HUR fin som helst! :)

2008-12-04 @ 20:26:35
URL: http://ilajnd.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0