Min söndag

Sången under mässan gick bra, oh så glad jag är att jag faktiskt kan sjunga. För det är himla roligt!
Efter mässan traskade jag hem till Tessa och hämtade en muffinsplåt (jag har blivit helt såld på muffins, exprimentera med storlekar och smaker in my heart), sen begav jag mig hemåt för lunch.
Sedan kom Totte och vi gick och handlade lite. Satte igång och baka... MUFFINS! Gjorde en sats med grundrecept + riven 99%choklad + dumlekola. Jag lagade även en rotfruktssoppa till hela familjen. Både maten och muffinsen uppskattades (:

Nu ska jag slappa lite, ikväll blir det Andra Avenyn!

Christoffer Eriksson, jag älskar dig!

Vill du kommentera?
Postat av: sabina

haha sjunga är jäklans kul. säkert ännu roligare när man kan göra det vackert också xD

chokladmuffins in my <3

2008-11-10 @ 07:33:24
Postat av: agnes

jag älskar också att sjunga, dock inte inför publik :D

2008-11-10 @ 14:49:29

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0