En tidig födelsedagspresent

Igår fick jag en väldigt kort natts sömn.
Igår åkte jag taxi, alldeles ensam, för första gången i mitt liv.
Igår blev jag glatt överraskad på en buss till Skavsta.
Igår flög jag i sammanlagt 120 minuter
Igår åt jag en massa goda chokladtryfflar
Igår lunchade jag på en svinfräsch resturang
Igår irrade jag omkring i gamla stan i snöstorm i flera timmar
Igår fick jag veta hur cosmo smakar.
Och baileyskaffe.
Och rödvin (inget jag rekommenderar).
Igår fick jag en liten väska, en mössa, choklad och ett äpple.
Igår fick jag ett förbaskat lock för öronen, twice.
Igår var jag lite småtrött i bilen hem.

Igår var det jag, syster, svägerska och Riga. Tack för dagen, ni är bäst!



Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

WOW VILKEN DAG! :D

Det ,åste ha varit en toppendag, gud vad avundsjuk man blir hihi :)

2008-11-27 @ 17:04:37
URL: http://mariathereselarsson.blogspot.com
Postat av: evelina

åh vad mysigt :D

2008-11-30 @ 16:25:02
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0