Back to basic

En bråkig internetuppkoppling innebar nada bloggande under gårdagen.

Efter den ytterst trista skoldagen, traskade jag mot Studio Lejon och blev välkomnad genom (inte mindre än!) 7 stycken bilder på moi i skyltfönstret. Herrejäklar är det minsta jag kan säga. En stor tavla ska göras, portfolio ska påbörjas och ja, gaah. Jag är så glad för detta. Glad över att jag äntligen funnit något som jag älskar att göra, till hundra procent. Och glad över att jag ser det som en rolig sak, utan att girigt kräva riksdaler för det.
Jag övergav dock Agnes och begav mig hemåt efter besöket hos Mariah och Bea, för att ta tag i lite pluggande. Mitt, såhär i efterhand kloka val, resulterade i en snart färdigskriver tankerapport. You go Amelie!

När jag vaknade imorse så försökte jag envist somna om, utan den allra minsta framgång. Så nu sitter jag här, med min älskade havregrynsgröt, framför dumburken och ska skumma igenom en massa bloggar. Resten av min lördag kommer förmodligen innehålla en hel del plugg, lite Agnes och kanske lite Axel.

Och det var förbannat fel att Anna åkte ut igår. Varför är han den där Johan Palm still in? En ny Jens är vad han blivit, sorgligt men sant.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0