Ont, det gör ont

En revolterande mage, ännu en gång på kort tid. Regelbundna måltider seems to be A och O för min del, annars krashar verksamheten totalt. Man lär av sina misstag, helt klart. Jag har ätit en massa glass idag, i hopp om att mitt halsonda skulle mildras och för att kramperna i magen skulle stillas. Men icke. Gott var det dock.
Jo, sepåfan - jag har gått och blivit riktigt förkyld igen och mycket till röst har jag inte. Lyckat! Nyårsafton på onsdag, så det blir väl en favorit i repris. Alkohol löser allt. I alla fall för stunden.
Och sepåfan twice. Glass i stora lass. Ångesten har jag inte sett röken av på en ganska lång tid nu. Och jäklar vad bra det känns.

Nu ska jag äta en massa frukt. Sen sova.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0