Love

Detta är min tredje julafton utan dig, bästa vän. Idag rann tårarna. Det är overkligt, att se ditt namn stå inristat på en sten. Ditt namn och noterna som nu också finns på min handled. Jag kommer aldrig ångra det, aldrig i hela livet. Idag är en dag fylld av känslor och tankar. Jag känner för att gråta, av både lycka och sorg. Hur mycket kan en människa egentligen sakna?
Min kärlek till dig är evig, du kommer alltid finnas i mina tankar. I mitt hjärta är våra minnen sparade, för en framtid utan slut. Jag älskar dig Felicia Lund, mer än du någon kommer att förstå.


Trots dagens saknad så känner jag lycka denna julafton.
Promenader i snön, risgrynsgröt, julgodis, gemenskap, klappar, mysblandning , powernap (mer än välbehövlig efter för lite sömn inatt), julte

och en hel drös med kärlek.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0