Kom ihåg mig då

Det blev ingen fika, bara för att vi är sämst på sånt. Right Westman?
Ikväll blir det nog lite böner, sång och ljuständning. I miss the old days, som fan! Sen saknar jag dig bästa vän, minnena blir vissa dagar klarare än andra. Jag trodde aldrig att livet kunde vara så orättvist. Kom ihåg mig då älskling.

Det blir även lite plugg och ett-fyjäkla-bra-program innan dagen är slut.
Imorgon är det fredag (vilket innebär spicy hot och idol), sepåfan. Redan helg och världens bästa spemm blir stora tjejen. Tänk vad tiden går.

Vill du kommentera?
Postat av: Anna

Sv: Snygg vet jag inte, men långt hår det har jag definitivt! ;)

2008-12-04 @ 19:11:30
URL: http://annasofiia.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Amelie!

Jag har hittat in på din blogg och jag hoppas att du inte har något emot att jag tittar in då och då. Jag blir glad och rörd när du nämner Felicia, minnen från er tid tillsammans och saknaden efter henne. Jag önskar dig allt gott i livet! Många kramar Helena

2008-12-05 @ 18:52:16

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0