2008/2009

År 2008...

- pluggade jag hårt för bra betyg (men blev självklart inte fullständigt nöjd)
- föddes älsklingsA
- blev jag modell på Studion (hann med 2 visningar och 3 plåtningar)
- såg jag eskilstunas stolthet (KENT of course) två gånger
- var jag nere i en av mina djupaste svackor hittills
- insåg jag hur många underbara människor jag har i mitt liv. Never leave me
- kom min älskade syster hem till Sverige, efter 2 långa år down under
- fyllde jag 18 år
- tatuerade jag mig
- tog jag mig sakta med säkert mig ur min svacka och lärde mig hur man kickar ångest på allra bästa sätt

Under 2009...

- hoppas jag på en massa visningar och plåtningar
- ska jag (förmodligen) gå på bal
- ska jag ta studenten (gah!)
- ska jag antingen börja plugga eller åka utomlands
- kommer jag fylla 19 år
- håller jag alla mina tummar för att bli fri helt och hållet, från min mardröm

Vill du kommentera?
Postat av: Kim

Gott nytt år syrran<3

2008-12-31 @ 17:05:54

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0